شرایط و ضوابط

 

فروشگاه همراه یدک 24 به منظور روشن و شفاف بودن نحوه خرید ، ارسال و مرجوعی کالا ضوابطی را تعیین کرده است تا در صورت بروز مشکلات احتمالی رویه های تعیین شده اجرا گردنند. بدیهی ست اقدام به خرید توسط مشتری به منزله قبول شرایط و ضوابط است. پس از مشتریان عزیز خواهشمندیم با مطالعه شرایط و ضوابط آگاهانه اقدام به خرید نمایند. تمام تلاش تیم همراه یدک تکریم و کسب رضایت مشتریان عزیز است.

ایجاد حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری در سایت همراه یدک 24 هیچ گونه محدودیتی نداشته و افراد می توانند با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن همراه خود اقدام به ایجاد حساب کاربری کنند. توصیه می شود به منظور امنیت بیشتر رمز عبور مناسبی برای حساب خود تعیین کنید. مسئولیت عدم تعهد به حفظ و نگهداری حساب کاربری بر عهده شخص می باشد. در صورت فراموشی رمز عبور با درخواست رمز جدید و طی کردن مراحل احراز هویت ، رمز جدید توسط مدیریت سایت برای شما ارسال می گردد. نام کاربری حتما باید نام شخص ثبت کننده سفارش باشد.

خرید و پرداخت

خرید از سایت همراه یدک 24 طبق روال عادی خرید اینترنتی انجام شده و سعی شده تا به ساده ترین شکل ممکن باشد. پس از انتخاب محصول مورد نظر افزودن به سبد خرید را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش و انتخاب نحوه پرداخت و ارسال می توانید فرآیند را تکمیل کنید. به منظور حفظ رضایت مشتریان پرداخت به دو صورت اینترنتی و پرداخت در محل در نظر گرفته شده است. در صورتی که بعد از پرداخت ، وجه مورد نظر از حساب شما کسر شد اما ثبت پرداخت سفارش انجام نشد ، از طریق تماس با پشتیبانی می­توانید نسبت به پیگیری حساب خود اقدام کنید. در صورت وجود مشکل فنی از سوی درگاه­های پرداخت بانکی ، مبلغ مورد نظر طی 48 ساعت به حساب شما برگشت داده می شود.

ارسال

ارسال کالا به سراسر کشور از طریق پست انجام شده و خریدار می تواند نوع پست (سفارشی و پیشتاز) را انتخاب کند. هزینه ارسال کالا تا سقف تعیین شده بر عهده مشتری می باشد. برای خرید های بالای 500 هزار تومان ارسال به صورت رایگان انجام می­گیرد. همواره وضعیت ارسال از طریق پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. در نظر داشته باشید هنگام تحویل کالا صاحب حساب کاربری باید مدرک شناسایی مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

مرجوعی

سایت همراه یدک 24 تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند. بعد از اینکه کالا به دست مشتری رسید تا 24 ساعت مهلت دارد در صورت مشاهده هرگونه مغایرت کالا با محصول ثبت شده یا معیوب بودن آن و وجود ایراد فنی ، از طریق تماس با پشتیبانی این موضوع را با کارشناسان در میان گذاشته و اقدام به مرجوعی کالا بکند. بدیهی­ست در این صورت هزینه ارسال بر عهده فروشگاه می باشد. بدیهی­ست پس از گذشت 24 ساعت از دریافت کالا توسط مشتری، کالا تایید شده تلقی گردیده و پس از آن همراه یدک هیچگونه مسئولیتی در قبال مرجوعی کالا ندارد. برای آگاهی از شرایط و رویه بازگشت کالا ، صفحه “رویه بازگشت کالا” را مطالعه فرمایید.