رویه بازگشت کالا

بازگشت کالا در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند. همچنین نصب قطعه برروی خودرو نیز باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

1-مغایرت کالا

در صورتی که محصول خریداری شده با محصول داخل سایت و یا محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، کاربر موظف است طی 24 با پشتیبانی تماس بگیرد. کاربر باید ، کالا را به همراه یدک ارسال نماید. پس از بررسی کارشناسان همراه یدک و تایید مغایرت، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود. پس از گذشت 24 ساعت پس از دریافت کالا همراه یدک سفارش را تایید شده تلقی نموده، و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

توجه داشته باشید که ممکن است محصول مورد نظر با عکس داخل سایت تفاوت اندکی داشته باشد. بنابراین ملاک مغایرت مشخصات فنی درج شده در سایت است.

2-معیوب بودن یا ایراد فنی

طبق روال گفته شده چنانچه قطعه مورد نظر معیوب باشد یا دارای ایراد فنی باشد ، کاربر موظف است طی 24 ساعت با پشتیبانی سایت تماس بگیرد و مشکل را اعلام نماید. سپس باید قطعه را با کارتن و بسته بندی سالم به همراه یدک ارسال کند. با تایید کارشناسان همراه یدک قطعه سالم به مشتری ارسال می­گردد و هزینه ارسال به طور کامل به مشتری عودت داده خواهد شد. در صورتی که ایراد فنی توسط کارشناسان تایید نشود و یا اینکه خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد ،  همان قطعه به مشتری بازگردانده خواهد شد. در این صورت کلیه هزینه های ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

3-ثبت سفارش اشتباه یا انصراف از خرید

چنانچه محصولی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شدید که به قطعه دیگری نیاز داشته و سفارش خود را اشتباه ثبت کرده اید یا به قطعه دیگری نیاز داشته اید و یا اینکه از سفارش خود منصرف شده اید، امکان بازگشت کالا وجود ندارد. لذا باید در هنگام ثبت سفارش، از صحت محصول انتخابی خود مطمئن شوید.

بازگشت کالا

در هر حالت برای درخواست بازگشت کالا ابتدا باید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس گرفته و مشکل را با پشتیبانی سایت درمیان بگذارید. سپس از طریق پست یا هر روشی که پشتیبانی پیشنهاد می­دهد اقدام به ارسال کالا به همراه یدک فرمایید. در صورت تایید هرکدام از شرایط گفته شده هزینه ارسال به شما پرداخت خواهد شد.