سوالات متداول

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به [email protected] ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ: با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین سابقه همراه یدک در تامین لوازم یدکی باکیفیت و اصلی ، این اطمینان را به شما می دهیم که می توانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین ضوابطی تعیین گردیده تا در صورت نارضایتی مشتری از محصول خریداری شده بتوان در اسرع وقت محصول مرجوع گردیده و مبلغ آن به کاربر بازگشت داده شود.

همواره میتوانید از راه های ارتباطی قرار داده شده در سایت و فضای مجازی با ما در ارتباط باشید.

پاسخ: همواره کارشناسان همراه یدک 24 سعی می کنند با ارائه مقالات علمی و مطالب آموزشی این نیاز مشتریان خود را برطرف کنند. از طریق وبلاگ همراه یدک 24 یا از صفحات شبکه های اجتماعی همراه یدک 24 میتوانید درباره قطعات و کارکرد آن ها اطلاعات جامعی را دریافت کنید.

در صورت نیافتن اطلاعات مورد نظر خود تیم پشتیبانی همراه یدک همواره پاسخگوی سوالات شما هستند.

پاسخ: تمام کالاهای دارای قیمت در سایت موجود می باشند. سایت موظف است هر کالایی که ثبت سفارش شده است را تامین نماید. در صورت ناموجود بودن یک کالا می توانید با برقراری تماس از زمان موجود شدن آن اطلاع پیدا کنید.

پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. فروشگاه همراه یدک 24 با تضمین اصالت کالا ، محصولات خود را به فروش می رساند.